انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین - یزد : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات برتر این استان در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و کیفیت بالا و ارزان بودن این خدمات گفت: این امر باعث شده تا هزینه های مازاد جاری و عمرانی برای استان داشته باشد و در حال حاضر جای خالی تامین این هزینه ها وجود دارد.

ارائه خدمات برتر در یزد، هزینه هایی برای استان دارد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، علی نمازی در دیدار با مدیر کل زندان ها ، اقدمات تامینی و تربیتی یزد، رشد مهاجرت دائم و موقت از سایر استان ها را به دلیل وجود این گونه خدمات یادآور شد و خواستار نگاه ویژه به اعتبارات استان در لایحه بودجه کلان کشور شد.

وی افزود: به دلیل وجود امکانات و زیر ساخت های خوب بهداشتی و درمانی در طول سال شاهد حضور تعداد زیادی بیماران سایر استان ها به خصوص استان های جنوب در یزد هستیم.

نمازی با اشاره به قرار گرفتن استان یزد در مسیر جاده ترانزیتی شمال – جنوب کشور  اظهار داشت: طبیعتا ترانزیت کالای قاچاق و مواد مخدر از این مسیر صورت می گیرد و با توجه به توان بالای نیروهای امنیتی و انتطامی به تبع کشف جرائم مختلف در این حوزه استحفاظی بیش از سایر استان ها می باشد که این امر نیز هزینه هایی را در بخش های مبارزه با جرائم بر استان تحمیل می کند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ، صنعتی و معدنی بودن استان یزد را یادآور شد و گفت: به همین دلیل یزد شاهد حضور افراد غیر بومی از سایر استان های کشور در بخش های اشتغال و تولید می باشد و بخش مهمی از فضای کار استان توسط نیروهای غیر بومی اشغال شده است.

نماینده وزیر اقتصاد در استان یزد، یزدی ها را مردمانی منصف، با صداقت و درستکار توصیف کرد که باید خدمات شایسته و خوب به آنها ارائه شود.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد هم با قدردانی از همکاری خوب اداره کل امور اقتصادی و دارایی در تامین هزینه های جاری و عمرانی به فعالیت های متنوع این اداره کل برای زندانیان در سپری کردن دوران محکومیت و حتی پس از تحمل حبس آنان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه یزد، گلوگاه ورود مواد مخدر و کالای قالاق است طبیعتا برخورد با این جرائم، هزینه هایی را تحمیل می کند.

"رضا ذوالفعلی نژاد " وظایف حساس کارکنان و ماموران این اداره کل را یادآور شد و افزود: در کنار نگهداری زندانیان، اقدامات و فعالیت های فرهنگی ، ورزشی ، درمانی و بهداشتی برای آنان و خانواده هایشان انجام می شود و خانواده های آنان نیز از حمایت ها و کمک های این بخش برخوردارند.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد ،  بازگشت سعادتمندانه زندانیان به خانواده هایشان را از جمله برنامه های این اداره کل برشمرد.

در این دیدار مسایل و مشکلات مالی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن قول پیگیری و مساعدت داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.